Tocant-se el “peluso” (i el cul)

Nathy Peluso

Palau de la Música

30 d’Abril de 2021

Arribant al Palau de la Música ja es veia que seria una tarda-nit especial. Rotllanes de noies joves fent una cervesa de llauna abans d’arrancar el concert i l’inici de la gira “Calambre Tour” de la cantant Nathy Peluso dins el marc del Festival Mil·lenni que va fer un ple fins a la bandera del famós recinte.

Nathy Peluso va donar el tret de sortida de la seva gira “Calambre Tour” que tornarà a Barcelona el poper 17 de Juliol.

Si el brogit del públic ja va ser demolidor quan el bateria i percussionista del grup van sortir un moment a endreçar les partitures del concert, imagineu-vos què va passar  quan la diva argentina  va trepitjar l’escenari, Allò va ser ensordidor! Els crits i xiulets combinats amb el cant grupal quasi feien imperceptible la banda i la cançó “Celebré” amb què la Peluso va començar el seu repertori. L’esclat d’eufòria va durar unes quantes cançons. Mentrestant, la Nathy, amb un vestit negre ajustat amb milions de tires, feia una exhibició postural, es contornejava, es tocava el “peluso” i es donava copets al cul desafiant a un públic cada cop més “on fire”.

Els copets al cul de la Peluso van encendre molt al públic.

El repertori de la Peluso és d’allò més eclèctic i passa del trap/hip-hop dur de cançons com “Sana, Sana”, “Busines Woman” o la corejada “Bzrp Music Sessions, Vol. 36″ (sí, sí la que fa: ” I’m , I’m, I’m a Nasty girl fantastic / este culo natural, no plastic / lo que toco lo hago bombastic/ todo esos giles, a mi me la mastic”) passant pel pop i l’R ‘nB de cançons com “Buenos Aires”, “Sugga” o “Delito”. Els músics que acompanyen la Nathy (alguns d’ells sospitosos habituals de l’escena barcelonina així com grans professionals) estan preparats per afrontar la barreja de gèneres que proposa l’argentina establerta a Barcelona.

La Nathy va ensenyar les ungles ben llargues.

El millor moment del “show” va ser quan amb trombó i trompeta es va abordar el tema salsero “Puro Veneno” amb influències del mític Ray Barretto. Durant gairebé dues hores amb Nathy Peluso vam poder viure en una bombolla de “dancings” perillosos, això sí amb mascareta.

El “tremendo bandón” que va acompanyar a Nathy Peluso al Palau de la Música.

Text: Pere Pardo
Fotos: Xavi Torres-Bacchetta

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *